Науково - технічний відділ

  1.                                           Гурток «Радіоконструювання»
  2.  
  3.  Керівник гуртка: Герасимов 
  4.  Олександр Олексійович
  5.  Педагогічний стаж: 33 роки
  6.  Працює в закладі: з 1997 року
  7.  Освіта: вища
  8.  Педагогічне кредо
  9.  «Вдосконаленню -  немає меж»

 

 

Гурток «Радіоконструювання» охоплює групове та індивідуальне конструювання, побудову приладів, технічних пристроїв, експериментування, технічний і науковий пошук, всебічне розширення знань, вмінь та  застосування  їх на практиці.

Виховна мета: накопичення морально-етичних уявлень, елементів та навичок в процесі творчої активної діяльності, пробудження та розвиток пізнавальної активності, технічного мислення, формування постійного інтересу до науково-технічного прогресу,  розвиток та саморозвиток особистості.

Історія виникнення гуртка: гурток розпочав роботу 1 вересня 1986р. в складі Ладижинської станції юних техніків. Методичну та організаційну допомогу надали  методичний кабінет Тростянецького районного відділу освіти та Вінницький ОЦТТУМ.

Діяльність гуртка орієнтована на виявлення, розвиток і підтримку юних талантів і обдарувань, розвиток науково-технічної та дослідно-експериментальної діяльності вихованців; задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей; створення умов для гармонійного розвитку особистості;  просвітницьку діяльність.

 

                                                         Гурток "В’язання"

 

  1. Керівник гуртка: Ткачук
  2. Олена Іванівна
  3. Педагогічний стаж: 26 років
  4. Працює в закладі: з 1998 року
  5. Освіта: Середня спеціальна
  6. Педагогічне кредо:
  7. «Жити й працювати задля того, щоб кожний
  8. вихованець зумів власними силами побудувати для
  9. себе міцне моральне, інтелектуальне та психологічне
  10. підґрунтя для свого майбутнього життя»

В’язання – це один із стародавніх видів прикладного мистецтва. Сьогодні  інтерес до ручного в’язання, яке дозволяє створити неповторні унікальні речі, пояснюється тим, що не лише трикотажні доповнення (шапочки, шалі, шарфи, рукавички) стали незамінним атрибутом сучасного костюму, а і розширився асортимент в’язаних виробів.

Виховна мета: розвивати творчі здібності вихованців і забезпечувати умови для їх реалізації, формувати пізнавальні інтереси, художній смак, виховувати етику відносин і культуру поведінки. На заняттях діти вчать техніку в’язання, нові візерунки.

Історія виникнення гуртка. В’язання є одним з самих старовинних видів декоративно – прикладного мистецтва, воно існує більше 3 тисячі років. В’язані речі були знайдені у древніх похованнях Єгипту, Риму, Греції. В Україні в’язання існувало з давніх часів, але через нетривалість матеріалів до нашого часу не дійшли зразки цього виду народного мистецтва. Однак літературні джерела засвідчують існування в’язаних виробів уже в ХІ ст. Матеріалом для в’язання служили ручнопрядені лляні, конопляні, вовні нитки. Цим доволі поширеним видом ремесла і художньої творчості споконвіку займалися в домашніх умовах жінки й дівчата не лише в селянських, а й міщанських родинах. Застосовуючи різноманітні техніки ручного в’язання українські жінки здавна виготовляли необхідніші в побуті вироби – компоненти народного вбрання. Домашнє в’язання – улюблений і масово поширений зараз у наш час на всій території України вид творчості.

Діяльність гуртка: робота гуртка основана на розвитку творчих здібностей. Учні в’яжуть цікаві, креативні вироби за власними ескізами та моделями, а також використовують моделі різноманітних журналів. Починають в’язати від простого до більш складних речей. Заняття у гуртку надають можливість дітям зорієнтуватись у виборі майбутньої професії надихаючи на творчі пошуки.

         

                                                     Гурток "Початкове технічне моделюванн"

 

  1.  Керівник гуртка: Кучер
  2.  Людмила Михайлівна
  3.  Педагогічний стаж: 26 років
  4.  Працює в закладі:  з 1998 року
  5.  Освіта: вища
  6.   Педагогічне  кредо:
  7.  «Вдосконалюй себе, свої знання, уміло передавай
  8.  їх вихованцям, знаходь і розвивай у них
  9.  творчі здібності»

 

  1.  
  2. Керівник гуртка: Сорокатий
  3. Валерій Тимофіійович
  4. Педагогічний стаж: 5 років 
  5. Працює в закладі: з 2012 року
  6. Освіта: середня спеціальна
  7. Педагогічне кредо:
  8. «Вчити дітей відчувати красу природи,
  9. виховувати розум необхідно для того, 
  10. щоб вони, сьогоднішні діти, стали дбайливими,
  11. турботливими господарями»

Початкове технічне моделювання —  це перші кроки дитини до пізнання і розуміння світу техніки, спроби її власної творчої діяльності, процес опанування певної системи початкових технічних і технологічних знань, вмінь і навичок.

Виховна мета: розвиток творчих здібностей, пізнавальної та розумової активності дитини через залучення її до технічної творчості.

Програма гуртка спрямована на формування в учнів системного мислення, вміння бачити зв’язок технічної творчості з предметами шкільного курсу. Важлива роль надається графічній підготовці, формуванню мовної культури учнів, засвоєнню технічної термінології і вирішенню творчих завдань.

 Історія виникнення гуртка: був заснований ще у 50-ті роки ХХ століття, як додаток до трудового навчання, щоб більше заохочувати дітей до технічної грамотності.

Діяльність гуртка: на гуртку ПТМ вихованці ознайомлюються з основними поняттями про техніку, іграшки, професії, технологічні процеси; навчаються поводитись з різними інструментами, виготовляти планера, повітряні змії, літаки, автомобілі, кораблі, аплікації, сувеніри, рухливі іграшки, полички з різних матеріалів.

 

                                                     Гурток "Виготовлення сувенірів"

 

  1.  Керівник гуртка: Пріщенко
  2.  Людмила Михайлівна
  3.  Педагогічний стаж: 7 років
  4.  Працює в закладі:  з 2009 року
  5.  Освіта: Середня технічна
  6.  Педагогічне  кредо:
  7.  «Людина досягне успіху лише тоді, 
  8.  коли  вона повірить у свої сили»

 

 

  1.  
  2.  Керівник гуртка: Кучер
  3.  Людмила Михайлівна
  4.  Педагогічний стаж: 26 років
  5.  Працює в закладі:  з 1998 року
  6.  Освіта: вища
  7.   Педагогічне  кредо:
  8.  «Вдосконалюй себе, свої знання, уміло передавай
  9.  їх вихованцям, знаходь і розвивай у них
  10.  творчі здібності»
  11.  

 

  1.  
  2.  Керівник гуртка: Шаламанова
  3.   Світлана Михайлівна
  4.   Педагогічний стаж: 10 років
  5.   Працює в закладіз 2007року
  6.   Освіта: вища
  7.   Педагогічне кредо:
  8.  «Найважливіше у педагогічній діяльності - 
  9.  це гармонія у стосунках з учнями,
  10.  постійний творчий пошук та самовдосконалення"
  11.  
  12. Гурток «Виготовлення сувенірів» відвідують  вихованці різного віку, з різною підготовкою, різними здібностями й уподобаннями, але усі вони прагнуть лише одного: навчитися створювати своїми руками гарні  та сучасні  вироби та сувеніри.

       Виховна мета гуртка:  дати можливість  учням  розкритися, реалізувати свої здібності та вміння. Мета кожного заняття — не механічне формування знань, умінь, навичок  вихованців, а процес розвитку глибокої зацікавленості до предмета, процес творчості. Знання мають бути набутими  самими дітьми, лише тоді ці знання для учнів матимуть значущість. Проблему набуття знань, як і інші освітні завдання, можна розв'язати, лише зацікавивши дитину, створивши умови для того, щоб у неї з'явилася потреба в розвиткові та самовдосконаленні.

Історія виникнення мистецтва: Термін «Cувені́р» походить від  французького souvenir та від латинського subvenio, що означає «приходжу». Отже, сувенір -  подарунок на згадку або річ, пов'язана зі спогадами  про якусь приємну подію або подорож.
Розвиток туризму як внутрішнього, так і іноземного, дав поштовх  для розвитку виготовлення різноманітних сувенірів. З'являється окреме поняття - сувенірна промисловість.
Сувенір виконує такі функції:
1. Функція зв'язку з минулим. 
2. Функція подарунку.
3. Функція трофею.
4. Функція опосередкованої подорожі.

   
Отже, презентуючи безліч аспектів країни, сувенір грає роль посла. Деякі люди інтерпретують свою подорож завдяки сувеніру супроводжуючого  їх в дорогах. Купити сувенір – це все одно, що імпортувати шматочок країни. Призначення сувеніру є момент розділення наших відчуттів. Сувенір повинен представляти подорож в думках. Примушувати знову переживати прекрасні моменти, згадувати людей, особливості подорожі. Національний сувенір – це річ, за якою можна ідентифікувати культуру конкретного народу.
Отже, до традиційних українських сувенірів можна віднести писанки, дерев'яні булави, ляльки у національних костюмах, предмети традиційного ужитку - рушники, глиняні глечики, козацькі куманці, різноманітні народні обереги.

Діяльність гуртка «Виготовлення сувенірів» об’єднує вихованців, які прагнуть навчитися виготовляти вироби власноруч, творчо та креативно виконувати  завдання.

                                      

  1.                                                Гурток "Арт - пластелін"
  2.                                        Гурток "Квілінг"

 

  1.  
  2. Керівник гуртка: Заворотна
  3. Олена Петрівна
  4. Педагогічний стаж: 4 роки
  5. Працює в закладіз 2013 року
  6. Освіта: незакінчена вища
  7.                                               Педагогічне кредо: "Нехай кожен,
  8.                                        поспілкувавшись з тобою стане добріший і
  9.                                        щасливіший"

Арт - пластилін - це пластичний матеріал на основі полівінілхлориду для ліплення невеликих виробів (прикрас, скульптурок, ляльок) та моделювання, що застигає на повітрі або при нагріванні (в залежності від виду пластики). Полімерна глина - це пластичний матеріал, що  за своїми властивостями нагадує пластилін (такий же м'який на дотик і піддатливий для надання певної форми). Для затвердіння виріб із полімерної глини повинен пройти термообробку - чи то варку, чи то запікання.

Виховна мета гуртка:Виховне значення занять ліплення з полімерної глини - це розвиток просторового мислення та естетичного смаку, розвиток дрібної моторики рук, творчої уяви та фантазії дитини. Робота з подібним матеріалом вчить  учнів виготовляти предмети різних форм, практичних речей, таких як аксесуари, прикраси, елементи декору, пробуджує у дітей інтерес і любов до творчості. Вироби виготовленні власними руками є незвичайного дизайну, креативні та завжди цінуються.

Діяльність гуртка «Арт - пластилін» спрямована на залучення дітей до світу прикладної творчості, прищеплення навичок роботи з пластичним матеріалом. Форма проведення занять – групова, індивідуальна, колективна. Враховуючи вікові особливості гуртківців, їхні інтереси і здібності, використовуються різні форми, методи, прийоми навчання та виховання. На заняттях учні вивчають основи техніки ліплення з полімерної глини, матеріали, інструменти, аксесуари необхідні для роботи з полімерною глиною; способи та прийоми виготовлення виробів з полімерної глини різних видів та форм; виготовляють вироби практичного застосування з полімерної глини: кулони, сережки, браслети, прикраси для волосся та різні композиції.