Предмет

  1.                                                   ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ОСВІТА
  2.                                                       ПРЕДМЕТ «ТЕХНОЛОГІЇ»
  3.                                       Міжшкільний навчально – виробничий центр
  4.                                                                      «Спадщина» 
  1.                 Одне з головних завдань яке поставив перед собою педагогічний
  2. колектив міжшкільного навчально – виробничого центру – це розкрити молодому
  3. поколінню світ краси витворів народного мистецтва, допомогти опанувати техніку
  4. його виконання. Навчитися дивуватися вмінню і мудрості форм, що сягають
  5. корінням у тисячолітню давнину народної культури, традиції, які передавались
  6. із покоління в покоління . На цьому базується вся його навчально – виробнича
  7. діяльність з початку його існування.
  8.                 Сьогодні у міжшкільному навчально – виробничому центрі предмет
  9. «Технологія» вивчають в таких майстернях:
  10.                                                    «Українська народна кухня";
  11.                                                    «Український народний костюм»;
  12.                                                    «Декоративний розпис»;
  13.                                                     «Художня кераміка»; 
  14.                                                     «Художня обробка деревини»
  15.                                                     «Художня обробка металу»;
  16.                                                      «Лозоплетіння»

 

                                            «УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КУХНЯ»

 

  1.               САНДЮК
  2.     ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
  3.    

    Посада: Вчитель

    Освіта: Вища

    Педагогічний стаж: 21 рік

    В закладі працює: з 1997 року

    Педагогічне кредо: "Успіхи вихованців

    наша найбільша винагорода"

  1.  
  2.  Кулінарія – це мистецтво приготування здорової і смачної їжі.
  3.  Їжа обов'язково має бути смачною і доставляти найбільш
  4.  приємні смакові відчуття. Як і всяке інше мистецтво,
  5.  кулінарія вимагає покликання, здібностей та наполегливої праці.
  6.  Майстерними кухарями не народжуються — ними стають.
  7.  А опанувати ази кулінарної справи  діти м.Ладижина мають
  8.  можливість в нашому закладі, відвідуючи уроки або заняття гуртка. 
  9.  

                 ГРАНЧАК

         ТЕТЯНА БОРИСІВНА  

 

  Посада: Вчитель

  Освіта: Вища

  Педагогічний стаж: 8 років

  В закладі працює: з 2014 року

  Педагогічне кредо: "Щоб не з пустелі починати путь,

  дари минулого ти не забудь"

  1.  
  2.   В майстерні проводяться уроки з предмету "Технології". Навчання в
  3.  майстерні включає в себе теоретичні та практичні заняття де учні та
  4.  вихованці оволодівають технологією приготування страв, вчаться готувати,
  5.  естетично оформляти, оздоблювати їх та правильно подавати до столу.
  6.  Вихованці майстерні разом із майстром виробничого навчання беруть
  7.  участь у святах, виставках, конкурсах, які проводяться в місті та області,
  8.  представляючи свої вироби в техніці "карвінг", із солоного тіста,
  9.  українські традиційні страви. 

          

                                     "УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ КОСТЮМ"

 

  1.         ХАЛЕЦЬКА-ГАРЬКАВА
  2.       ОКСАНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА
  3.  
  4.   Посада: Вчитель

  Освіта: Вища

  Педагогічний стаж: 10 років

  В закладі працює: з 2005 року

  Педагогічне кредо: "Учням, щоб досягти успіхів,

  потрібно наздоганяти тих, хто попереду, і не

  чекати тих, хто позаду" 

  1.  Навчаючись за професією «Швачка», учні поглиблюють знання з
  2.  конструювання, моделювання, технологічної обробки деталей швейних
  3.  виробів, вчаться економно кроїти, створювати власні конструкції одягу,
  4.  використовуючи прийоми технічного моделювання, розвивають творчі
  5.  здібності, формують гарний смак. В майстерні проводяться уроки з
  6.  предмету "Технології". Вміння одягатися зі смаком - це показник культурного
  7.  рівня людини, його звичок, характеру. Гарний та зручний одяг змушує людину
  8.  відчувати себе вільно, впевнено, легко. Велике значення має якість моделі крій
  9.  та її виготовлення. Моделювання є одним із основних засобів задоволення потреб
  10.  людини в гарному, різноманітному, добротному одязі, це творчий процес
  11.  створення одягу.

 

                                                   "ДЕКОРАТИВНИЙ РОЗПИС"

 

                   ПЛІТКО

       ЛЮДМИЛА АНДРІЇВНА

  Посада: Вчитель

  Освіта: Середня спеціальна

  Педагогічний стаж: 44 роки

  В закладі працює: з 1990 року

  1.   Педагогічне кредо: "Серед вогників
  2.   інтелектуальної культури, які сяють
  3.   навколо школяра, вчитель мусить бути
  4.   найякравішим вогником" 
  5.  Декоративний розпис - це символічна мова народного 
  6.  мистецтва. Розпис широко використовують для орнаментації 
  7.  житла, керамічних і дерев'яних виробів, у текстильній та
  8.  порцеляново - фаянсовій промисловості, поліграфії. На уроках учні
  9.  вивчають елементи розпису, композиційну побудову малюнків,
  10. кольористику, та елементи розпису в одне ціле. Учні розмальовують дощечки,
  11. ложки, скриньки, вази, картинки.

 

                                      "ХУДОЖНЯ КЕРАМІКА" 

 

           КОРОЛЬ

  1.      ІННА  БОРИСІВНА
  2.  

  Посада: Вчитель

  Освіта: Вища

  Педагогічний стаж: 25 років

  В закладі працює: з 1990 року

  1.   Педагогічне кредо: "Вміння знаходити обдарованих
  2.   та здібних дітей - талант, вміння іх вирощувати -
  3.   мистецтво"
  4.  Художня кераміка - це диво що народжується із землі, води, повітря і
  5.  вогню. Народна кераміка - старовинний здобуток культури, який був
  6.  одним з поширених способів використання народних багатств.
  7.  Поняття "художня кераміка" включає всі різновиди виробів,
  8.  виконаних з глини.

 

                 ЗУБРИЦЬКА

      СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА

  Посда: Вчитель

  Освіта: Середня спеціальна

  Педагогічний стаж: 18 років

  В закладі працює: з 2004 року

  Педагогічне кредо: "Ніяке захоплення не принесе користі,

  якщо воно не зачіпає думки, душі, серця"

 

  1. На базі майстерні проводяться уроки "Технології". На уроках учні
  2. знайомляться з технологічними та пластичними властивостями глини,
  3.  способами роботи з нею та традиціями декорування виробів з кераміки
  4.  у різних областях України. Протягом навчання учні не тіль теоретично
  5.  ознайомлюються з технологією виготовлення керамічних виробів, а й
  6.  виконують практичні роботи. Горщики, глечики, куманці, вази, декоративні
  7.  тарелі, іграшки, різноманітні веселі фігурки - все це вчаться виготовляти
  8.  учні майстерні.

 

                                              "ХУДОЖНЯ ОБРОБКА ДЕРЕВИНИ"

 

                   КРЕНДЕЛЄВ 

  1.       МИКОЛА ОЛЕКСІЙОВИЧ
  2.  

  Посада: Вчитель

  Освіта: Середня спеціальна

  Педагогічний стаж: 7років

  В закладі працює: з 2012 року

  Педгогічне кредо: "Навчити не для школи, а для

  життя"

  1.  Обробка деревини - одне з найстаровинніших ремесел, яке опанувала
  2.  людина. Результатом роботи є виготовлення, складання та встановлення
  3.  виробів з деривини: віконних рам, сходових огороджень, меблів, дверей,
  4.  корпусів легких суден, музичних інструментів та інших предметів домашнього
  5.  вжитку. По пахощам стружки, по співу верстата це місце у "Спадщині"
  6.  можна впізнати. В майстерні проводять уроки "Технології", учні оволодівають
  7.  теоретичними знаннями і практичними навичками по обробці деревини,
  8.  роботі з інструментом, виготовленню столярних виробів.

 

                                                 "ХУДОЖНЯ ОБРОБКА МЕТАЛУ"

 

                     МОСКАЛЕНКО

      ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

  Посада: Вчитель

  Освіта: Незакінчена вища

  Педагогічний стаж: 3 роки

  В закладі працює: з 2001 року

  1.   Педагогічне кредо: "Учитись - важко, а учить - ще важче.
  2.   Але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще,
  3.   то й сам сягнеш нової висоти!"
  4.  
  5. Муляр - це робітник який бере участь у зведенні та ремонті житлових будинків,
  6.  мостів, промислових та інших споруд із природних та штучних будівельних
  7.  матеріалів. До природних відносяться різні види каменю. Штучні
  8.  виготовляються з глини, шлаку, вапняно - піщаних сумішей і інших
  9.  матеріалів. Муляр повинен бути пункутальним, ретельним, акуратним і
  10.  відповідальним. Гострий зір і окомір - головні помічники і контролери якості
  11.  його роботи. Здатність до розподілу та переносу уваги, координації рухів рук,
  12.  розвинена зорово - рухова пам'ять і практичне мислення є професійно -
  13.  важливими якостями, необхідними для успішного оволодіння професією
  14.  муляра. Саме ці особливості професії опановують учні під час занять.

 

                                                     "ЛОЗОПЛЕТІННЯ"

 

                       ЗЯТІН 

  1.      ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
  2.  

  Посада: Вчитель

  Освіта: Середня спеціальна

  Педагогічний стаж: 11 років

  В закладі працює: з 2003 року

  Педагогічне кредо: "Від педагога залежить, чим стане

  серце дитини - ніжною квіткою чи засушеною корою"

  1.  Лозоплетіння - це виготовлення господарсько - побутових та художніх виробів з
  2.  різноманітної еластичної сировини. Одне з найдавніших ремесел. Завдання
  3.  педагога на уроці - розвивати творчі здібності і нахили дітей, навчити технології
  4.  виготовлення виробів з лози, виховувати культуру праці, розвивати художній
  5.  смак, творчу уяву, фантазію, виробити індивідуальний стиль роботи.
  6.  Велику увагу приділяється розвитку позитивних якостей кожної особистості:
  7.  працелюбство, наполегливість по досягненню мети, відповідальність за результат
  8.  своєї творчої роботи.